divendres, 22 de febrer del 2008

Godzila per començar

Blocviu neix com un petit bloc de temes qüotidians. No pretenem parlar del sentit de la vida ni dels grans debats polítics. Ens mourem entre els elements més propers, des del barri -Sants, a Barcelona-, fins a comentaris o fotos curioses i, de fet, tot allò que en un moment o un altre em vingui de gust penjar en aquest bloc.
Si voleu participar, esteu convidats amb els vostres comentaris o enviant-me mails més particularment.

I enceto el bloc amb el més petit de la família. Oficialment és diu Adrià, però alguns, entre ells el Gerard, l’han batejat com a Godzila.
Però no el Godzila gran, més aviat un entremaliat i tendre Godzila baby.
No em direu que no hi ha certa semblança.



Per si teniu ganes de recordar alguns moments d’un dels monstres més frikis de la història -la nova versió tira per terra tot el seu encant- aqui teniu una mostra.

http://es.youtube.com/watch?v=KbWpOROU5js&feature=related

http://es.youtube.com/watch?v=Vx7LTubOPr0&feature=related

Abans d’acomiadarme per avui, no puc deixar fora del primer post al Gerard, el meu fill gran. Amb 8 anys és ja tot un director de cinema. Aquí us deixo una mostra de la seva primera película (no hi ha el Godzila, però no hi falta un altre monstre prehistòric).

http://es.youtube.com/watch?v=CQQ0b8cNAQw

4 comentaris:

Anònim ha dit...

et posaré una denúncia per plagiar-me el nom!



Després et queixaràs de que jo em paso molta estona a l'ordinador...

Anònim ha dit...

Felicidades!!!! Qué pasada!!! Tienes un gran futuro!!

e ha dit...

aquest noiet em sona... no serà el fantàstic model que un dia va sortir a l'Enderrock?

maricruz ha dit...

No te cap foto enmarcada a l'habitació i signada per l'equip de redacció de l'Enderrock, però alguna vegada ha sortit a la revista.