dissabte, 23 de febrer del 2008

Enhorabona Gerard!



La enhorabona, Gerard! Avui he confirmat que, igual que montar en bicicleta i nedar no s'obliden mai, quan s'apren a patinar també és per sempre. Tu ja saps fer les tres coses, Felicitats!

Ja estava a punt de caducar la invitació per l'Skating que li van enviar al Gerard del Club Super 3 pel seu aniversari. Avui hem aprofitat i hem anat per primera vegada al palau de gel. El Gerard ha comprovat que saber patinar en línia et permet mantenir l'equilibri sobre els patins de gel. En un matí ha fet grans avenços i fins i tot s'ha atrevit amb alguna pirueta.
I jo he comprovat el que us deia al principi de l'apunt: patinar no s'oblida. Crec que la última vegada que vaig anar a l'Skating no era encara major d'edat, i crec que he mantingut el tipus força bé.
L'Skating, exactament com el recordava, per ell no pasen els anys, ni una ma de pintura ni una renovació del mobiliari. Potser el bar dels no patinadors un pel més modern i els patins de lloguer més nous i còmodes, tot i que això no treu que a la sortida m'he calçat les meves sabates amb una gran felicitat.

La propera vegada farem una ullada al Palau Blaugrana.

1 comentari:

Unknown ha dit...

felicitats gerard! i tambe a la admintstradora, que esta molt be aquest blog.
jo anar amb bici i nedar tambe en ser, pero patinar... no molt