dissabte, 12 de juliol del 2008

va de motos


Ahir a Barcelona el Gerard va anar amb el seu pare a la Plaça Espanya, a veure la concentració de motos Harley que hi havia, per celebrar l'aniversari de la marca.
Tot el cap de setmana hi ha actes per tota la ciutat amb aquesta meravella de motos. Potser avui torna el Gerard. Ara ens explica les seves impressions d'ahir.

Gerard: Vaig sortir del cole i el Xavi em va portar a la concentració de motos Harley. Hi havia motos molt diferents però totes feien un soroll molt fort. Un soroll de moto molt greu.
Les motos estaven fetes de la manera que la gent volia, hi havia algunes amb la roda molt gruixuda... i els radis amb formes no normals, amb dibuixos de guitarres i flames.
Quan vam arribar a Plaça Espanya vam començar a mirar motos, després vam arribar a un lloc on podíem fer alguna volta amb una Harley, però vam pensar que com no portaven la roba adequada no ens deixarien fer la volta. Després vam arribar fins a un lloc on podíem pujar a les motos però no engegar-les. Aquí vam fer la foto del bloc.
Vam arribar fins a un concert, que estava davant d'on podíem provar les motos. Ens vam quedar una mica i després vam tornar fins on es podia pujar a les motos. Aquesta vegada no vaig pujar jo. Ho va fer el Xavi.
Després vam tornar cap a casa i pel camí vam trobar un lloc on donaven globus i vam agafar un. També vaig marxar amb una gorra.
Hi havia molta diferència entre les Harley i la moto del papa, una Honda Two Fifty. Les Harley fan més soroll que la del Xavi però estaven més netes. Totes les Harley estaven molt netes.