diumenge, 6 de juliol del 2008

ja he fet la promesa

El Gerard va fer l'última sortida de la temporada al Cau. La propera serà ja la de Campaments d'Estiu. Va ser l'últim cap de setmana de juny. Ell ens explica en aquest post com va anar...
Gerard:
Dissabte 28 de juny vam quedar al Cau a les 8:30. Vam sortir de Barcelona a Can Girona, en autocar. Està molt a prop de Santa Maria de Martorelles, perquè va parar l'autocar a la sortida del poble i vam caminar fins a l'esplanada de dalt de Can Girona, on vam esmorzar. Després vam baixar on anavem a plantar les tendes. Vam plantar les tendes. Després vam anar a la piscina amb tota la resta de l'agrupament, i ens ho vam passar molt bé. Després van dinar i vam fer joc lliure.
Ens vam reunir tots els Castors i vam decidir que l'Elena, el Carlos i jo estàvem preparats per fer la promesa, i que l'Oriol i la Mar podien passar de Lemin a Leix.

La Promesa és passar a ser un Castor dels que ensenyen als petits i poder fer la salutació dels Castors, com us ensenyem a la foto.

Després vam tornar a anar a la piscina. M'agradava molt perquè em tiraven pels aires i queia a l'aigua.
Vam sopar i vam fer el joc de nit, que era fer una frase amb unes paraules que ens donaven els caps. Per cada prova ens donaven una paraula.Però havíem d'anar amb comte perquè els fullets ens podien trobar i si ens trobaven ens feien fer una prova d'acudits bons. Els havíem de fer riure. La frase era: mi moto alpina derrapante que guai. Abans d'anar a dormir vam fer una reunió de cada unitat per veure com havia anat el dia.
Diumenge era el "dia dels pares". Ens vam llevar, ens vam vestir, rentar les dents... Després vam esmorzar i vam fer joc lliure, fins que van arribar els pares. Llavors vam esperar fins que arribessin tots els pares. Vam fer un joc de notícies del diari amb els pares que es van apuntar i després vam anar a l'assamblea. Jo vaig fer la promesa i em van donar "la promesa" que és un foulard.
Vam dinar i vam fer joc lliure mentre els pares anaven marxant. Després vam fer els passes d'etapa i vam anar a buscar l'autocar, amb tot el material. Vam arribar a Barcelona. Vam fer l'hora dels adeus i... cap a casa.

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, Gerard !!!!